close
93 209 97 17
Pressupost
  • Español
  • Català
  • English

Reforma integral al barri de La Sagrera de Barcelona

Hem acabat la reforma integral d’un pis ubicat al carrer Felip Bertran i Güell, al barri de La Sagrera. Una nova reforma a Barcelona on no hem encarregat de millorar la imatge interior de l’habitatge. També dequipar tots els espais i deixar limmoble llest per entrar a viure.

Ara aquest pis de tres habitacions compta amb tot allò necessari per oferir les millors prestacions. Cada novetat s’ha escollit de manera personalitzada i sobre la base del projecte creat juntament amb els propietaris. Compartim el vídeo següent perquè es puguin apreciar tots els acabats d’aquesta reforma integral a Barcelona.

Disseny interior de reforma

Un gran avantatge daquest pis és que disposa duna gran entrada de llum natural. És exterior tant a la zona de dia com als dormitoris. Per aquesta raó hem optat per un disseny interior contemporani usant tonalitats neutres. Així hem pintat amb to beix totes les parets del pis.

A més de potenciar la lluminositat, contribueix a generar una imatge homogènia a tot l’habitatge. Es combina amb sòcols i portes de color blanc, generant un agradable contrast. De la mateixa manera s’ha optat per un tipus de terra per a totes les estances. Es tracta d’un parquet laminat amb acabat en fusta natural.

Cuina oberta

La reforma de la cuina ha portat novetats a la imatge global d’aquest pis. Ha passat d’estar en un espai independent a ser una cuina oberta distribuïda en forma d’U. Compta amb un equipament complet compost per nevera, forn, microones i rentavaixelles. També hem instal·lat una placa d’indicció acompanyada d’una campana extractora.

La nova cuina disposa duna gran superfície de suport i de treball. De fet un dels taulells de la cuina funciona com a barra d’esmorzar. Una altra millora la trobem a l’ampliació de la capacitat d’emmagatzematge. Disposa de calaixos i armaris a la part inferior amb un moble de color blanc. Els armaris superiors es presenten en acabat en fusta, a joc amb el terra de parquet.

Bany funcional

La cambra de bany la trobem al costat de l’habitació principal i també ho hem reformat completament. Hem instal·lat un vàter d’imatge clàssica i un lavabo amb moble amb dos calaixos per a l’emmagatzematge. L’equipament sanitari es completa amb una dutxa d’obra protegida per mampares transparents.

Per a aquesta reforma de bany també hem treballat en una nova imatge. Ara les parets i el paviment estan coberts amb rajoles de to pedra. Generen un ambient fresc i potencia la sensació d’amplitud. Gràcies a aquesta imatge global destaca amb escreix el moble de bany amb acabat de fusta fosca.

Reforma integral a mida

Si vols que la teva llar millori la seva imatge i equipament contacta amb nosaltres trucant al 93 209 97 17. Demana el teu pressupost de reforma i en molt pocs dies t’ho lliurarem sense compromís.