Estem fent els primers passos d’una nova reforma integral a Madrid. Concretament ens encarregarem de renovar una casa de dues plantes a Paracuellos del Jarama. A més de treballar a Madrid capital, també fem reformes integrals a localitats de les rodalies. Aquesta vegada es tracta d’un treball complet amb millores tant en disseny com en instal·lacions.
Per conèixer tots els projectes que tenim en marxa a Madrid, segueix-nos a les xarxes socials. Compartim el dia a dia de les nostres reformes i un cop acabada presentem el resultat amb tot luxe de detalls. A més, podeu contactar amb nosaltres de manera senzilla per missatge directe per poder agendar una visita.
Actualment aquesta casa de Paracuellos del Jarama és un habitatge de dues plantes. La nostra reforma integral de casa planteja la creació de dos habitatges independents. Aquest és el desig dels propietaris. El nostre departament d’interiorisme a Madrid ha elaborat els plànols dels nous habitatges que construirem.
La planta baixa serà un pis de dos dormitoris amb un saló menjador. També comptarà amb una cuina i un bany totalment equipats. A més, com que és una planta baixa disposa d’un pati exterior que també ens encarregarem de rehabilitar.
La que ara és la primera planta, passarà a ser un altre habitatge. En aquest cas tindrà tres habitacions, a més de saló menjador, la cuina i la cambra de bany. De la mateixa manera, tindrà un espai exterior, en aquest cas una terrassa.
Actualment hem començat els treballs d’enderrocament i de neteja amb l’objectiu d’aplicar la redistribució d’estades. Un cop llest començarem a imprimir la nova imatge a tots els espais. S’ha escollit un disseny interior actual i modern, molt diferent de l’estat original. L’objectiu d’aquesta reforma a Madrid és crear espais acollidors i lluminosos.
Si penses a renovar la teva llar a Madrid o rodalies, contacta amb nosaltres trucant al 91 079 22 31 i sol·licita el teu pressupost sense compromís.